SLA-niveaus Agrippa – Werkplek-, Server- en Netwerkbeheer

Wij maken IT begrijpelijk. Geen uitgebreide SLA als u dat niet wilt.
Wel heldere afspraken:
SLA Classic
U vraagt, wij draaien
Comfort
Wij draaien, u vraagt
Compleet
Alles draait
Op maat
Wat u vraagt, draait
Telefonische eerste- en tweedelijns support op werkdagen van 8:30 - 17:00 uur Facturatie op nacalculatie Inbegrepen Onbeperkt Door uw wensen aan ons kenbaar te maken, krijgen we grip op uw IT-omgeving.
On-site support op werkdagen van 8:30 - 17:00 uur Facturatie op nacalculatie Inbegrepen Onbeperkt
"Grip op je ICT-monitor"
(online inzicht in uw situatie)
  Inbegrepen Inbegrepen
Online inzicht in afspraken, abonnementen en offertes   Inbegrepen Inbegrepen
Periodieke afstemming
(samen grip houden)
  Inbegrepen Inbegrepen
Pro-actieve updates en installaties
(onderhoud)
  in overleg
(op offerte/nacalculatie)
Inbegrepen
Cloud software     Inbegrepen
24/7 support in geval van storing met directe invloed up uw core-business   Inbegrepen Inbegrepen
24/7 telefonische servicedesk en ondersteuning     Inbegrepen
Hardware     Inbegrepen
Serveronderhoud     Inbegrepen
Kosten v.a. € 48,- per uur € 30,- per werkplek, per maand
Servers n.t.b.
Alles voor één vast bedrag per maand
Graag maken we u een offerte
Graag maken we u een offerte